De consument is hyperverwend als het gaat om media. Relevante en aantrekkelijke content worden steeds belangrijker om in de timeline van je consument te komen en te blijven. Maar hoe ga je jouw boodschap overbrengen? Welke communicatiemiddelen zet je in? En hoe ga je deze middelen vormgeven? Ik betwijfel of er een mooiere uitdaging bestaat…

Van zenden naar dialoog

Het medialandschap verandert enorm. De manier waarop wij met elkaar communiceren verschuift van ‘zenden’ naar ‘dialoog’. Met relevante, boeiende content en interactie via online communicatiekanalen krijg je aandacht en maak je verbinding. Vertel je jouw verhaal en ga je de dialoog aan met je doelgroepen. Zorg voor authentieke verhalen en je creëert fans.

It is no longer enough to satisfy your customers. You must delight them!

-Philip Kotler-

Klaar voor morgen

De marketingspecialist van morgen is een echte alleskunner. Iemand met een vlotte pen, die in staat is de dialoog en interactie met de doelgroep aan te gaan. Die verstand heeft van online, analytics en HTML.  Als een echte generalist heb ik me de afgelopen periode op het gebied van online marketing steeds verder ontwikkeld. Content-, email- , socialmediamarketing en kennis van HTML, SEO en verschillende contentmanagementsystemen zitten in mijn bagage.

Het vak verandert, stil blijven staan is geen optie. Vernieuwen en ontwikkelen zie ik dan ook als aangename uitdaging waarmee ik ook morgen nog van toegevoegde waarde ben.