Kennis van je doelgroep is voor mij het startpunt voor een succesvolle strategie. Welke dromen en ambities heeft je doelgroep en van welke pijnpunten ligt zij wakker? Maar nog belangrijker is voor mij om eerst heel goed te weten wie je als organisatie eigenlijk bent, wat je uniek maakt en wat je eigenlijk wilt waarmaken.

Behoefte, belofte en bewijs

De behoefte van je doelgroep zijn de kansen voor een organisatie. Eenvoudig gezegd maar niet gedaan…. Maar heb je de behoeften eenmaal goed in beeld en koppel je deze aan datgene wat jouw uniek maakt, dan ben je klaar om jouw ‘licence to win’ te formuleren. De missie, wie je bent, wat je uniek maakt en wat je wilt uitstralen bepalen hoe je deze belofte gaat laden en vertaalt naar voordelen voor je doelgroep.

Een creatieve merkversterker

De afgelopen jaren heb ik in de rol van marketingcommunicatiespecialist met veel plezier bij verschillende organisaties gewerkt. Hier heb ik een brede kijk, strategisch én operationeel ontwikkeld. Met deze bagage in mijn rugzak ben ik een echte creatieve merkversterker met kennis en ervaring op het gebied van marketing, externe- en interne communicatie en events. Creatief in oplossingen, zowel offline als online en met een goed gevoel voor beeld en vormgeving. Behoefte,  belofte en bewijs vormen daarbij de rode draad waarmee ik een strategie vorm geef en campagnes van kop tot staart beetpak.

In mijn portfolio vind je een selectie van projecten waar ik aan heb meegewerkt.

WP-linkedin   Bekijk mijn LinkedIn-profiel voor een volledig overzicht.