Infographic: mijn blog in 2015

 

Het einde van het jaar is natuurlijk de de tijd van de overzichten en lijstjes. Daar zijn we namelijk dol op…. Nog een keer terugkijken op het afgelopen jaar. Alle hoogtepunten maar ook de zaken die minder zijn gegaan passeren de revue. Een goed moment ook voor een zelfreflectie en het maken van nieuwe goede voornemens.

Wat mijn website betreft was 2015 het jaar van een nieuw design met veel meer focus op personal branding. Dat had alles te maken met mijn zoektocht naar een nieuwe baan. En hierin ben ik geslaagd! 2016 begint voor mij met een frisse nieuwe start. Mijn blog houdt nog altijd een vaste plek binnen mijn website en is afgelopen jaar aangevuld met een aantal nieuwe artikelen die ik voor ZOOM.nl heb geschreven.

En omdat we op het einde van het jaar er zo dol op zijn, laat ik je met een infographic nog een keer terugkijken op de resultaten van mijn website en blog.

Een gelukkig en gezond 2016!

In een San Francisco kabelbaan passen 60 mensen. Mijn blog werd in 2015 ongeveer 2.600 keer bekeken. Als mijn  blog een kabelbaan zou zijn, zou die ongeveer 43 reizen nodig hebben voordat die zoveel mensen zou kunnen vervoeren.

Klik hier om mijn infographic te bekijken.

