De ontbrekende pagina

Als je mijn blog wel eens hebt bezocht, heb je kunnen zien dat er nog één pagina ‘under construction’ is en dat is mijn portfoliopagina. Misschien wel de belangrijkste pagina. Hier komt verandering in!

Natuurlijk was het eenvoudig om een selectie te maken van mijn favoriete foto’s en deze op de portfoliopagina onder elkaar te plaatsen, maar ik wilde eigenlijks iets anders. Maar wat dan? Een slideshow, een presentatie in de vorm van een Prezi, of toch iets waarmee het portfolio interactief zou worden? Daarnaast moest ik rekening houden dat er slechts een beperkt aantal bestandsformaten in mijn blog gebruikt kunnen worden. Dat maakte het er niet makkelijker op. Uiteindelijk presenteer ik mijn portfolio straks in de vorm van een digitaal magazine. Een interactieve PDF waar je zelf doorheen kunt bladeren. Om je alvast een indruk te geven hoe het magazine eruit komt te zien, heb ik een screenshot toegevoegd.

20120805-085420.jpg

Geef een reactie

